خانه / آنالیز و بهینه سازی سایت / صفحه فرودی بسازید که مشتریان در آن ماندگار شوند
صفحه فرود

صفحه فرودی بسازید که مشتریان در آن ماندگار شوند

ما در مقاله صفحه فرود ،پاسخ میدهیم به :

  • چگونه یک صفحه فرود به کسب و کار من کمک می کند ؟
  • دستورالعمل های ایجاد یک صفحه فرود خوب کدام ها هستند ؟
  • خصوصیاتی که باید در صفحه فرود من بهبود داده شوند را چگونه شناسایی کنم ؟

کتی عسل طبیعی مصرف میکند .او در اینترنت جستجو کرده و یک آگهی پیدا کرده که 20% برای عسل طبیعی تخفیف می دهد . کتی روی آن کلیک میکند و کارت حساب بانکی خود را در دست دارد و می خواهد مقدار زیادی عسل طبیعی حتی بیشتر از سفارش مشتریان قدیمی buzz bees  خرید کند .
کتی وارد صفحه فرود buzz bees  می شود و این دقیقا همان لحظه ای است که او یا به مشتری جدید تبدیل می شود و یا دست خالی وب سایت را ترک می کند .
بیایید ببینیم چه مدل صفحه فرود هایی بهتر نتیجه می دهند . صفحه فرود شما اولین تجربه ای است که مشتریان بالقوه شما آن را تجربه می کنند و همانطور که همیشه تاکید می شه و گفته می شود .اولین تاثیر بسیار مهم است . نکته مهم جهت یادآوری این است که صفحه فرود لزوما نباید صفحه اصلی وب سایت شما باشد  بلکه می تواند هر صفحه ای باشد که افراد از جاهای دیگر مستقیم به آن وارد بشوند.
افراد برای یک کار مشخص مثل ( کسب اطلاعات یا خواستن یک محصول و یا ثبت نام برای چیزی وارد وب سایت شما می شوند . اما اگر صفحه فرود شما پاسخ نیاز آنها را سریع ندهد چه اتفاقی می افتد؟

مشتریان بالقوه شما جذب نمی شوند برای گردش در وب سایت.و این بدان معنی است که سایت شما نرخ خروج ( درصد بازدید کنندگانی که به محض ورود از وب سایت خارج می شوند ) بالا و نرخ تبدیل ( درصد افرادی که کاری شما انتظار داشتید مثل خرید چیزی را انجام دادند ) پایینی خواهد داشت .حالا که متوجه شدید چرا ساختن صفحه فرود با مهارت بالا مهم است ، بیایید با هم چند راهنمایی های اولیه که به شما کمک می کند که اشتباهات معمول را مرتکب نشوید را مرور کنیم

  • بهترین پایتان را جلو بگذارید
    محبوبترین ویژگی یا لینک شما باید اولین چیزی باشد که مردم می بینند ( وقتی که افراد صفحه فرود شما را بازدید می کنند )
  • خوب بنویسید
    کپی قوی نقش بسیار بزرگی را در پایان دادن گفت و گو با مشتریان در یک صفحه فرود بازی می کند با ویژگی ها و آهنگ برند تجاری خودتان بمانید
  • یک تصویر بکشید
    از ویژ گی ها و رنگ ها برای جذب چشم مشتریان برای ویژگی هایی که آنها به دنبال آن می گردند استفاده کنید . تصویر میتواند میحصول ، نمایه و یا تصویر های دیگری باشد که به آسانی با لینک هایشان ارتباط برقرار می کنند .
  • همیشه نزدیک باشید
    یک پیام CTA روشن و کوتاه بنویسید که افراد را برای انجام دادن کاری که قرار بوده انجام دهند تشویق کند . اگر یک اتاق است شما کیتوانید خط دومی برای اینکه توضیح بدهد چه قدر ساده است بنویسید . مثل ” الان خرید کنید ” علامتی ضروری نیست.

 

منبع: کلیک یاب

اشتراک گذاری در:

همچنین ببینید

ابزارهای گوگل

بهترین ابزار های گوگل(google) برای طراحی سایت

ابزارهای گوگل شرکت بزرگ گوگل ابزارات فراوانی برای طراحی سایت و توسعه و نگهداری آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه در دست تغییرات است. از صبر شما سپاسگزارم رد کردن